Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékek Menü

Gyakran ismételt kérdések

 

1. Mit érdemes tudni a GLW termékekről?

Minden termékünk válogatott alapanyagokból készül, élelmiszeripari minőségű szilikonból. Kézzel állítjuk össze őket, odafigyelve a részletekre,a szabványokra és a babák biztonságára.

2. Minden termék raktáron van?

Igen, amit a webshopban látsz, az elérhető. Saját készletről dolgozunk, így gyorsan tudjuk postázni a rendeléseket.

3. Mikor adjátok fel a csomagot?

A legtöbb esetben még aznap vagy másnap átadjuk a futárnak a csomagot. Hétvégén beérkező rendelések hétfőn kerülnek feldolgozásra.

4. Milyen csomagolásban érkeznek a termékek?

Szép, igényes csomagolásban – így akár ajándékba is tökéletes. Külön kérés nélkül nem használunk számlát tartalmazó borítékot, csak digitálisan küldjük el e-mailben.

5. Szükséges regisztrálni a vásárláshoz?

Nem, nyugodtan vásárolhatsz vendégként is.

6. Mi történik, ha valamiért mégsem vagyok elégedett?

Írj nekünk bátran! Célunk, hogy minden kisbabás család elégedett legyen a rendelésével. Ha gond lenne, megtaláljuk a megoldást.

7. Van garancia a termékekre?

Igen. Ha bármi hibát tapasztalsz a kézhez vétel után, kérlek jelezd nekünk 14 napon belül, és megoldjuk: csere, visszafizetés – ami neked a legjobb.

8. Honnan tudhatom, hogy valóban jó minőségűek a termékek?

Magam is anyuka vagyok – csak olyat készítek és árulok, amit saját gyerekeimnek is adnák. Ez a GLW szívügye.

9. Van lehetőség több terméket egy csomagban rendelni?

Természetesen! Ha több dolgot rendelsz egyszerre, mindent egy csomagban küldünk ki, hogy gyorsabb, praktikusabb és környezetbarátabb legyen a kiszállítás.

10. Át tudom venni személyesen a csomagot?

Jelenleg nem kínálunk személyes átvételt, de a futárral vagy csomagautomatával rendkívül gyorsan és kényelmesen megérkezik hozzád a csomag.

11. Mi történik, ha elírtam valamit a rendelésnél?

Semmi gond! Írj nekünk minél előbb az tothnetimea@glw.hu címre, és javítjuk a hibát, amíg nem indult el a csomag.

12. Kérhetem máshova a számlát, mint a szállítási cím?

Igen, a rendelés során megadhatod külön a számlázási és a szállítási címet – így ajándék esetén is minden rendben lesz.

13. Hogyan tudok kuponkódot használni?

A kosárnál vagy a pénztárnál beírhatod a kuponkódot, és a rendszer automatikusan levonja a kedvezményt. Ha gond lenne, írj nekünk!

14. Milyen futárszolgálattal dolgoztok?

GLS és MPL futárral szállítunk. Mindkettő megbízható és gyors – a rendelés során választhatod, melyik a kényelmesebb számodra.

15. Egyéni vállalkozásként működtök?

Igen, a GLW egy kis kézműves vállalkozás, amit szívvel-lélekkel építünk. Minden terméket mi készítünk saját kezűleg, odafigyelve minden részletre – innen a különleges hangulat és törődés minden rendelésnél.

16. Elérhetőek vagytok közösségi médiában?

Igen, kövess minket Instagramon és Facebookon is – ott mutatjuk meg először az újdonságokat, akciókat, és vásárlói visszajelzéseket is ott osztunk meg.

17. Hogyan tudok visszajelzést küldeni a termékről?

Ha elégedett vagy (vagy akár kérdésed, ötleted van), örömmel fogadjuk a visszajelzésed e-mailben,facebookon vagy a termék oldalán hozzászólásként. Nagyon sokat jelent számunkra minden vélemény!